Social work student: Afstudeeropdracht op gebied van jeugd

Wij zoeken een student Social Work voor een afstudeeropdracht op het gebied van jeugd.

Wat ga je doen?

Stichting Effect is er voor mensen die moeilijkheden ervaren op één of meerdere leefgebieden. Dit kunnen mensen zijn met een psychiatrische stoornis, maar dit is geen vereiste voor de begeleiding. Onze expertise ligt onder andere in het begeleiden van kinderen, jeugdigen en volwassenen met ASS, AD(H)D, angstklachten, depressieve klachten en emotieregulatie problematiek. Daarnaast bieden we gezinsbegeleiding.

Wil je meer weten of Stichting Effect, wie wij zijn en wat we doen neem dan gerust een kijkje op onze website: www.stichting-effect.nl.

Wat zoeken wij?

Wij zoeken een student die voor diens bachelor Social Work een afstudeeropdracht moet uitvoeren. De afstudeeropdracht zal gericht zijn op de huidige ontwikkelingen binnen de jeugdhulpverlening. De vraag is om een passend jeugdplan (verder) te ontwikkelen, op basis van een passende analyse van de situatie aan de start van de ondersteuning.

Door het uitwerken van een opdracht binnen Effect krijg je de mogelijkheid om te werken aan relevante vraagstukken in ons werkveld en bij te dragen aan verbetering van onze hulpverlening. Het biedt jou daardoor een mooie leerervaring en ontwikkelingsmogelijkheid.

Reageren

Is je interesse gewekt en wil je graag jouw afstudeeropdracht doen bij Effect? Neem dan contact op met Linda Werkman-Dale, jeugd maatschappelijk werker en aanmeldcoördinator jeugd, via l.dale@stichting-effect.nl