Veelgestelde vragen

Logisch dat je vragen hebt of dingen wilt weten over de werkwijze van Effect. Op deze pagina proberen wij zo goed mogelijk antwoord te geven op veelgestelde vragen

Mis je een vraag of volstaat het geformuleerde antwoord niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze website.

Deze pagina wordt regelmatig aangevuld met veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Wat zijn de wachttijden?

De wachttijden variëren per regio. Kijk voor de actuele wachttijden op deze pagina, of neem contact op via info@stichting-effect.nl.

Welke begeleidingsmogelijkheden zijn er?

Er zijn verschillende begeleidingsmogelijkheden. Op de website onder het knopje ‘Hulp voor’ vind je bij welke uitdagingen of problemen wij begeleiding bieden.

Hoe kan ik mij aanmelden?

Voor begeleiding van Stichting Effect moet je eerst contact zoeken met de WMO- of jeugdconsulent van je gemeente. De consulent zal met jou bespreken waar je tegenaan loopt en waarvoor je begeleiding nodig hebt. Mocht je dit lastig vinden, dan kun je ook direct met ons contact zoeken. Wij vertellen je graag hoe het aanmelden bij jouw gemeente in zijn werk gaat.

In welke gemeenten bieden jullie begeleiding?

Wij zijn in alle gemeentes actief die op de kaart groen gemarkeerd zijn.

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 09:00 en 17:00. Wij werken niet in de avonden, weekenden en op feestdagen

Algemene vragen

Algemene vragen

Voor begeleiding betalen volwassenen een eigen bijdrage. Zie voor de actuele tarieven en verdere uitleg de website van het CAK: https://www.hetcak.nl/.

”Bij effect voel ik me echt begrepen!”